miercuri, 4 martie 2009

dormi?

am crezut ca va fi ok dupa aia. pleaca si eu raman cu sentimentul ca s-a terminat bine. sunt multumita de el, de cum a iesit. ma uit la telefon din cinci in cinci minute. dar nu am primit nimic. nu-i nimic, imi zic. e ok asa. imi pun film ca sa uit, ca sa nu fac o criza iar. e ok ca stai cu ei. nu-i nimic ca nu vrei sa-mi povestesti cum a fost. vreau sa fiu buna. distractie placuta. si sunt multumita de mine. am reusit sa dau un mesaj bun, cu un zambet chiar. e un pas, ma gandesc. ii va placea cand va citi. si poate-mi va spune chiar ca asa-l fac sa-i fie dor. fumez o tigara, doua, trece timpul, termin filmul si pun altul. si-l dau apoi de la capat ca n-am inteles nimic. si-mi tremura mainile. sunt ingrijorata. da-mi un semn cand ai timp. nu sunt suparata. deloc. am nevoie sa stiu de tine. si ma gandesc - nevoile mele...dar el n-are nevoi pe care nu le inteleg? poate nu are bani de mesaje. poate vrea sa nu ma mai auda tot timpul. sa bea o bere linistit...si imediat imi pare rau c-am dat mesajul. si-l recitesc sperand sa nu vada stresul. ma uit sa vad cu ce l-am suparat. cu nevoia mea probabil. cu nevoia mea de el si de sentimente pe care nu le vrea. si imi promit sa-mi amintesc sa inghit cand vreau sa exprim. si trec atatea ore. il urasc. isi bate joc. sunt o carpa. am gesit. cum sa indrept? imi pare rau. nu, te rog, nu-i da mesaj cu imi pare rau! nu inseamna nimic. nu vrea sa te-auda. te iubesc. nici asta. mi-e dor. asculta-ma! IMI PARE RAU! suna-ma cand ai timp, te rog mult. merg prin casa. suzana! abtine-te. nu-i mai da mesaje. nu-l mai intereseaza. nu mai simte nimic. sau nu mai stie. acum am plecat. nu pot sa vorbesc acum. sunt cu cineva. imi tremura totul in mine. ma doare stomacul. am fluturi. il iubesc. acum a plecat...e trei! nu dorm hai ca mai e un pic si ajunge si ma suna. hai, linisteste-te. nu vreau sa fac nimic aiurea. sa nu-l iei la rost ca de ce nu te-a sunat. doar spune-i ca ti-ai fi dorit. ca ma bucur ca s-a distrat. poate vrea sa-ti povesteasca. vreo gluma macar sa-ti povesteasca. o sa-i para rau ca n-a dat vreun semn. asta o sa-ti spuna. ca te-ai ingrijorat. ca i-a placut asa de mult ca si-ar fi dorit sa fi si tu acolo. da noi cand mai iesim asa o noapte intreaga? - asta o sa zica. si vei fi fericita. ai umpic de incredere. tu esti. te cunosc. am incredere in tine. fericirea mea te face fericit. ca windows pentru computer. salut o, doamne, ce fac acum? ce-i zic? ce faci? ce-ai facut? nimic, am alergat, am obosit si-am fost la bere. stiai asta deja, de ce ma mai intrebi? nu, nu, nu! stai umpic sa nu se enerveze. nu vreau sa-l supar. eram ingrijorata. de ce? doar stiai unde sunt. de ce nu mi-ai dat vreun semn de-atatea ore? asa mi-e drag...acum o sa-mi spuna ca-i pare rau, scumpa mea. si eu ii voi zice ca ma bucur c-a fost frumos dar il rog sa imi zica si mie ce face altadata. si el va fi incantat de calmul meu si de ton si de grija mea. nu m-am gandit la tine deloc, de-aia! asa este si gata, nu trebuie sa-ti dau raportul tie. ah, imi pocneste capul. nu, nu, a zis-o ca pe-o gluma. si-mi spune a doua oara. si ma fac mica. si nu mai stiu ce sa spun. si ma gandesc la ce pastile am prin dulap. sa-mi treaca durerea din suflet. advil? claritine? n-au ce sa-mi faca. mi-e frica de tine. imi pare rau. nu te luam la rost. ai vazut mesajele? vroiam sa fiu ok, sa-ti placa de mine. degeaba, suzana, ai stricat tot. m-am distrat si nu ma mai gandesc la tine mereu. ce-i asa de rau. nu, nu plange. de ce-mi spune asta? asteapta. nu fi nervos. m-am ingrijorat. vroiam sa stiu cate goluri ai dat pentru mine :) nici unul suzana, NICI UNUL. ma iubesti? ma mai vrei? plang. termina cu plansul ca nu ma atingi cu nimic! am stricat iar tot. cum sa fac? nu asta vroiam. spune-i asta. zi-i ca vroiai sa vezi cum a fost. sa rada cu tine. zi-i asta c-o sa inteleaga. doar te-a citit intotdeauna. ca pe toti oamenii. cum sa fie? a fost foarte misto. nu m-am gandit la tine deloc. m-am distrat cu prietenii mei. de ce nu poti sa intelegi asta. acum de ce nu ma lasi in pace? de ce nu pot sa am o seara ok? ce fac acum? cum sa revin? cu ce-am gresit? mi-am facut griji. il bucura altadata asta. hai s-o iau de la capat. nu stiu ce sa fac altceva.. hai s-o luam de la capat. nu stiu daca mai vreau. nu stiu daca mai tin la tine. te rooog, asculta-ma. promite-mi c-ai sa te straduiesti. de ce sa-ti promit? tu nu intelegi?! acum nu am nici un sentiment pentru tine! lasa-ma sa ma culc. mi-e somn, nu vreau sa te mai aud. te las, n-am ce sa fac...dar promite-mi c-o sa incerci. promit. noapte buna. hai inchide si lasa-ma. rememorez fiecare cuvant. dau cu pumnul in perete, da si vecinul ca raspuns, ma simt legata. ai gresit suzana, mereu gresesti. de ce nu l-am lasat in pace? de ce l-am intrebat? imi place mie sa sufara asa, sa aud cuvinte care ma dor rau, sa le cer? nu se poate sa fie asa. tine la mine. ii e dor acum, se gandeste la mine. poate nu cu ura, poate-i pare rau ca nu mi-a spus. imi pun memo pe telefon sa-mi sune in fiecare zi. sa-mi aduc aminte ca n-am de ce sa-mi fac griji. ca el e mereu cu gandul aici. doar telefonul poate sa-mi aduca aminte asta. poate asa va fi mai usor. fumez si-mi curg lacrimile continuu. nu rezolv nimic. opreste-te! poate simte ca sunt trista. ma doare sufletul rau. am gresit iar. ma uit la telefon ca poate si lui ii pare rau ca ne-am certat. poate nu-i pare. s-a culcat? poate sa doarma? nu, nu-i dau mesaj ca oricum n-o sa-mi raspunda. sau sa-i dau? poate simte totusi ca mine. sa-i zic ca-mi pare rau. da, sa-i spun cat imi pare de rau. si ca mi-e drag. si-mi va spune si el inapoi. sau nu.. ai umpic de incredere, suzana. iti va spune. ca asa e, de ce sa nu-ti spuna? dar probabil ca are telefonul inchis. si nu va mai vrea sa-ti zica nimic. il va sterge repede dimineata. dormi?

Un comentariu:

Anda spunea...

Parca simt fiecare rand al tau...chiar daca nu se pot compara povestile...cum ar putea?
Mai demult...anul trecut...cand nu stiam ce merita sa fac si ce nu, tu mi-ai spus sa incerc, daca nu trebuie decat sa ma urc intr-un avion pentru a-l vedea. Da, a meritat atunci. Dar acum toate intrebarile mele raman fara raspuns, pentru ca a ales sa dispara...si eu trebuie sa merg mai departe...
Ai grija de tine.