sâmbătă, 26 iulie 2008

artistul, actorul, iluzionistul


stii ca tu esti. imi este dor de tine cum nu-ti spun vreodata si cum nu ti-am spus. prietenul meu imaginar. papusa mea voodoo. cel la care " I look up to..". nu mai este alt mod in care sa-ti spun. imi esti drag in continuu. ne oprim vreodata? din cautat? solutii exista? unde ne oprim? aici? aici?nu, nu. aici? lacrimile mele n-au sa-ti spuna vreodata ceva. sunt indiferente. gri poate pentru tine. cum a fost marea in 2 zile pentru mine. crezi ca daca faci ca ochi de crocodil sau aripa de rechin, nu ma atinge? crezi ca-i gluma? crezi ca baclavaua-i micul dejun? cu iaurt. ai uitat iaurtul... neagitat stiai poate, ca-mi place zerul. cred c-as bea mai degraba doar zerul din iaurt. dar doar la mare il gasesc, nu? am sa plec o saptamana. tot la el. insel cu el dar imi e permis si am tot dreptul. voi face in sfarsit drumul pe apa. exact pe acolo pe unde stii deja. am sa ma gandesc la tine, prietenul meu imaginar. imaginea ta este doar pe camera. nu compenseaza. am sa fac magie ca tine, dar nu voi spune. eu sper c-am facut deja cu tine. imi imaginez doar c-as fi reusit. umpic macar. un pic. nu stiu pentru ca actorul vine de cate ori esti prea sensibil. varsa macar o lacrima. in gand. imi plange sufletul cand stiu ca esti rupt in doua. plang eu, noaptea, cand vad cioburile ramase, sticla plina, doar un pahar plin cand pe masa sunt 2, doar o jumatate de felie..sau sa le mananc eu pe-amandoua jumatatile de lamaie ca n-ar fi corect sa arunc una. marinara as vrea sa fie ca soarele de pe piept. sau invers.

Niciun comentariu: