marți, 8 iulie 2008

la tine



sunt emotionata de ce se intampla, suparata de ce nu. am fluturi cateodata si nu inteleg de ce. initial nu aveai nimic special, flirt, glume, atat. stii ca oamenii sunt foarte diferiti dupa ce-i cunastem? vreau sa-ti scriu sa-ti spun totul. este foarte de cacat cenzura (cum spunea ioana) de care spui ca nu tii cont. te straduiesti sa spui ce ai in tine si nu-ti iese nimic special. numai banalitatile obisnuite: te iubesc, iarta-ma, plec, somn, mananc, vreau, chef etc. cuvintele-s grele. te rog, nu te juca asa. nu-mi spune daca e adevarat ce faci ca mi-e aiurea sa te vad plecand asa pe hol sa vorbesti la telefon. astept ceva sa stii. poate n-ai sa faci nimic, dar eu n-am alta speranta. stii ca la un moment dat voi vrea mai mult. ce tampite sunt chestiile astea care ne trec asa fara vreo legatura cu ceva...cu oameni, cu locuri, cu timpul.
nu, sorin?

Niciun comentariu: